2013. január 11., péntek

Ez egy kísérlet naplója...

Már nagyon régóta mozgat agyilag, hogy milyen lényeges elemekből áll ez a világ, és mit is jelent a hétköznapjaimban. Úgyhogy elkezdem :-). Félreértés ne essék, nem akarok senkit sem "megtanítani" arra, hogy mi is ez, hiszen én is tanulom - csak érdekel. Manapság amúgy is cégek tízezrei milliókat vernek el erre a témára - ki tudja?

Lesz itt minden, mi szem-szájnak ingere: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIN, YouTube, Pinterest, FourSquare, Skype (ez egyáltalán ide való?), SoundCloud, Reddit, Blogger (EZ), Tumblr, MySpace - egyenlőre ennyiben határoztam meg a tartalmat - ha találok még érdekességet, vagy ajánl valaki mást is, azzal is foglalkozom majd.

Magamról: Sári Csaba vagyok, 35 éves vagyok, egyszer teljesen, egyszer majdnem elváltam, van egy Bertold nevű Kisfiam. Informatikával foglalkozom amióta az eszemet tudom, és én még a Z80-al, meg a C64-el kezdtem :-). Régi motorosnak mondanám magam, foglalkoztam nagyon komoly és komplex rendszerekkel is, de az internet mindent megváltoztatott.

Mellesleg ez a szerkesztő is itt baromi érdekes (mármint a blogger-é), mert hét jó lenne ha WYSWIG lenne, de hát nem az. Először megírod, aztán megnézed milyen lett, alakítod, majd megint megnézed... Ezt nem lehetne egyszerűbben tisztelt fejlesztők?

A képet innen nyúltam: http://www.markethings.net/niche-social-networks-en-de-implicaties-voor-marketeers/social-network-words-2/

4 megjegyzés: